Omg! Hype! Var du på plats och tog emot varan? Jag är orolig över att jag måste vänta tills imorgon pga dom kommer skicka den till UPS lagret istället...
Nice! Hur känns den ? Aah okej! Tack för information! Kommer säkert få hämta den på lagret imorgon dårå... Haha är också sjukt taggad på Nexus 6! Undrar när den kommer till Sverige!
Jag tror den kommer i början av december, men hoppas på ännu tidigare såklart Skickat från min Nexus 5
Fick min tidigare idag och allt verkar fungera bra. Ibland kan det bli lite mikrolagg när man går tillbaka till hemskärmen. Men jag är klart nöjd än så länge. Gillar hur den ligger i handen och storleken är trevlig.
Ni som fått era N9or nu. Kan ni inte ta upp och dela med er av era åsikter kring dom vanligaste minusen osv N9an fått i recensioner på tekniksidor mm? Vore kul att höra om det skiljer sig angående detta.
Har lite backlight bleeding men inget som stör. Bakstycket flexar runt Nexus loggan om man trycker där lite lätt, Inget som stör när du använder plattan som man ska men man kan väll tycka att det är något htc borde gjort bättre. Den blir varm ,skulle ej kalla det för het, uppe mot kameran. Men har inte kört några tunga spel än. I övrigt gillar jag storleken på den. Tycker även att displayen är bra. Har idag en ipad air som jag jämför med. Ska testa den lite mer innan jag har mer åsikter.
Attans..Nu har den förvisso bättre format än Z3 Tablet Compact men, det ger ju lägre skärmyta och knappar man inte kommer åt utan att flytta näven vid tvåhandsfattning! Det där borde vara en grej man skulle fått välja hur man vill ha den i inställningarna