Har suttit och pillat på min N1 hela dagen idag.. Den kom vid 11-tiden ungefär och sen fick den ligga en liten stund på laddning.. Men herregud vilken underbar maskin det är! Den är helt otroligt snabb, öppnar applikationer på nolltid, är liten och smidig, skärmen är riktigt riktigt bra! (amoled FTW).. Jag kan nog hålla på hur länge som helst.. Jag älskar den här oskyldiga lilla prylen!
Förresten så testade jag att synca min kontaktlista med Facebook! Funkade ju hur bra som helst.. Jag kryssade i att jag bara ville synca kontakter med telefonnummer i profilen, så nu har jag en kontaktlista i min N1 med visningsbilder, givetvis med telefonnummer, mail och vissa har även fått instant-messaging information.. Riktigt riktigt bra detta! Push-mailen med mitt Gmail-konto funkar också hur smidigt som helst.
Google tar över världen har jag sagt länge, då har jag mest sagt det på skoj och att det har varit negativt laddat.. Nu däremot säger jag "Google tar över världen... Med all rätt"
Jag är verkligen sjukt nöjd med hur smidigt dom har löst allting och att allting bara funkar (so far). Många andra tillverkare envisas ju med att aldrig släppa uppdateringar, att inte ha stöd för småsaker osv osv..
Click to expand...