Ngn mer som rädd för att Handcent SMS blir "bloat"/för mkt? Kanske snart bytesdags ;(

Diskussion i 'Applikationer' startad av xtreme, 3 feb 2011.

1. fireon

fireon Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    144

MINA ENHETER

Ja, som jag sa tidigare så finns det mörka temat exempelvis som är väldigt stilrent.. sen så går allt att ställa in likadant som på Handcent om man inte vill ha en färdig stil. finns i inställningar...

Håller med om att screenshotsen på market är hemska :)

2. xtreme

xtreme Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

I Handcent kan man få meddelande att se ut som de gör i orginalappen, dvs inte som iPhone med pratbubblor. Hittar inte det i GoSMS, är det möjligt?

3. Davil

Davil Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    454
    Telefon:
    HTC U11+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC U11+
    ROM:
    Stock Root
    Nja... HC är fortfarande bästa valet för mig. Notifikation LED både vill och behöver jag.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

4. mooxie

mooxie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45

MINA ENHETER

Har kört med handcent sedan jag fick min telefon. Men efter de senaste uppdateringarna så kände jag att hancent vill göra för mycket än att bara vara en enkel sms applikation. Så jag installerade go sms och har inga planer alls på att gå tillbaka till handcent. Go sms funkar fint för min del. Har allt som jag kräver av en sms applikation. Plus att utvecklarna verkar lyssna mer på användarna om det är något som man inte gillar med applikationen.

5. Grotesco

Grotesco Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

SJälv har jag bytt tillbaka till standardappen på min X10. Jag har haft problem med MMS från iPhone som Handcent ibland får för sig att visa som en film, istället för en bild som det är.

X10:s standardapp visar dessutom MMS-bilder i en mycket större upplösning i dialogen än Handcent och Handcent har haft problem med "öppna bild med". Jag

Min kombination just nu är: Standard X10 SMS App, Appen SMS Popup (med LED notifierning bla.) och visa bilderna i QuickPic :)

6. Evilomatic

Evilomatic Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Fråga, hur skickar du SMS till fler än en person med X10 original? (därför jag bytte till Handcent för o komma åt multi-mode eller vad man nu ska kalla det, jag vet att man kan adda fler personer, men om man ska skicka ett sms till 10 pers så blir det jobbigt o gå in i telefonboken 10ggr....men det kanske är löst nuförtiden på X10?)