Fråga: Ni som lämnat era SGS3 till Anovo

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av mactopen, 10 aug 2012.

1. mactopen

mactopen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

fick mobilen, gick jätte snabbt, lämnade in den 10/8 fick den 17/8. De byte mainboard. FAN det känns så jävligt utan riktigt smartphone

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

2. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

beats me... det verkar inet vara direkt svårt att lägga vantarna på saker man själv vill ha iaf. Första gången jag hörde talas om detta var för kanske 20-25 år sedan då min kompis föräldrar som jobbar inom posten påpekade att det stals mycket. några år senare började även min kompis på posten ihop med n¨ågra andra vänner och dom säger likadant idag. Lättast verkar det vara på nattpassen då säkerheten är lägre.

3. vic viper

vic viper Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    68

MINA ENHETER

Borde ju vara ganska lätt att konstatera vart godset stulits med tanke på att det scannas vid varje position

4. CaptainObvious

CaptainObvious Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

5. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    lol.. fan va störda nissar de finns på dom här verkstäderna. Nu börjar jag förstå varför de tar sån tid. Dom sitter ju å sliter i bananen istället för fokusera på sitt arbete. :P

6. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Haha förra gången jag skickade in min S3a kom den tillbaka med foton från serviceverkstaden, jag fick se deras scanner, en låda med gummisnoddar, kontor och lite annat, inget konstigt dock som jag orkade bry mig om. Senaste gången jag skickade in telefonen tappade dom bort den så jag har varit utan min S3a i 4 veckor nu.. Dom lovar att jag ska få den där här veckan, fast det sa dom också dom 2 senaste veckorna så jag vet inte riktigt om jag vågar lite på det haha..

Skickat från min Transformer TF101 via Tapatalk 2

7. kendobendo

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:

MINA ENHETER

Telefon:
    haha fan va galet. De hände väl en "olycka" med din mobil. Så därför får dom skicka dig en ny istället :eek: :innocent: :D

8. Zlim

Zlim Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jobbar på posten, har aldrig stulit någonting där, har aldrig hört att det stulits något på vår depå.
    att det stjäls något så inåt helvete på posten av personalen stämmer nog ganska dåligt med verkligheten. att företag gärna skyller på posten, även om de inte ens skickat grejerna än, händer i princip hela tiden dock. om folk började fråga efter kollinummer på det som företagen påstår att dom skickat skulle posten få mycket mindre oförtjänt skäll.

om dina vänner jobbar på posten och stjäl nåt så inåt helvete, bör du göra världen en tjänst och endera tipsa polisen eller helt enkelt banka lite vett i skallen på dom.

9. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

ja det lät väl kanske ungefär som att 50% av allt som skickas stjäls så är det ju inte såklart men att det försvinner mycket är en definitiv sanning men kan ju även säkerligen bero på vart ;) Alla postkontor lär ju inte lida av samma problem såklart ;) jag ber om ursäkt.

10. Nagarebozhi

Nagarebozhi Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    665
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Nu gäller ju inte detta Android, men skickade in tjejens iphone i torsdags förra veckan idag fick jag meddelande om att den finns att hämta ut på vårat utlämningsställe, så 3 dagar tog det. Nu har ju Apple en policy som säger att de lagar aldrig telefoner utan de blir utbytta. Men 3 dagar är helt okej, och tjejen blir glad då hon får en ny och slipper repan hon hade i skärmen :)

Skickat från min Samsung Galaxy S III via Tapatalk 2

11. kendobendo

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:

MINA ENHETER

Telefon:
    va? de låter ju lite för bra för vara sant. Du menar om man har en iphone å de blir minsta problem med den så kan man skicka in den och så får man en ny? Där alla gamla slitmärken är som borta (då den är ny) ? De låter för bra för vara sant. Ser inte riktigt hur dom kan hålla en sådan service.

12. TommyTS

TommyTS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128

MINA ENHETER

Väldigt mogen kommentar.
    Har själv jobbat på Posten på ett riktigt bra distributionsföretag där det är nolltollerans och där är det kicken på en gång, eller snarare du får inte ens öppna burarna.

Bara för att ett paket försvinner betyder det inte att paketet är stulet, och att säga att allt stjäls är bara idiotiskt.

13. Nagarebozhi

Nagarebozhi Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    665
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre