Nu har jag haft G3 i en vecka och jag måste säga att jag är super nöjd med den, en mycket trevlig el-sparkcykel. Till en början tyckte jag den kändes väldigt hård i dämpningen men ju mer jag kört med den desto bättre känns komforten antar att dämparna behövs motioneras lite innan de gör sin rätt. Tycker displayen är riktigt bra och överskådlig älskar att man kan se klockan på displayen och att den talar om ungefär vilken tid laddningen förväntas bli klar.
Kan inte påstå att jag klagar på räckvidden blandar mellan olika kör profiler beroende på vart jag åker någonstans, har satt 20 (eco), 35 (drive) och 45 (sport) kommer nog ändå att uppgradera till GT3 batteriet.
I sedvanlig ordning anpassar jag farten beroende på vart jag kör och efter vad som befinner sig framför mig oavsett vem jag passerar så saktar jag ner. Genom att visa respekt hoppas man att man inte sticker ut och blir intressant för farbror blå, stoppar de en i en obligatorisk kontroll är det väl bara att spela dum och gilla läget.
Last edited: Oct 10, 2025
milky81, Cupid and Offire like this.