Jag står här ensam på perrongen, ja förutom tåget mot fnac. De ska få in konsoller den 18e tror jag det var, tåget mot irland och nintendo avgick igår eftermiddag, inget i lager och vem vet var priset hamnar sen.
Sökte en invite hos
amazon.de som jag aldrig fick. Sen fick jag ett mail att det inte längre behövs, jippie men nu är priset €700. Nintendo Irlands priser är fortfarande oförändrade men slut som sagt, €509.99/€469.99. Fnac.fr tar 499,99 €/469,99 € men slut i lager som sagt. Går dock att köpa nu vilket inte går hos nintendo.ie. Skulle föredra Irland, nintendo direkt före en fransk butik och då tänker jag på garantiärenden. Mitt första switch gick faktiskt sönder inom garantitiden (Bergsala).
Fan, la en bundle i varukorgen på förmiddagen igår och försökte slutföra köp vid 17, slut. Bara konsolen fanns kvar men jag kollade runt lite efter bundles, hittade inget och skulle lägga en order på bara konsolen hos nintendo.ie men då var den också slut. Verkar också som att att alla Nintendobutiker har samma lager för jag uppfattade att alla fick slut samtidigt. Inte min dag igår riktigt

Click to expand...