Jag vill inte skrämma er nu men mitt exemplar krånglar. Väntar på förbetald avi så att jag fraktfritt kan returnera den. Verkligen såå besviken men det är garanterat fel på mitt exemplar för jag har då aldrig sett att telefonen beter sig som min gör (sett på YouTube eller läst något liknande).
Alltså...
Problemet är att skärmen titt som tätt inte alls svarar. Den öppnar och scrollar igenom alla appar trots att jag demonstrativt trycker på hem-knappen. Den låser upp sig själv när jag låser den. Jag har startat om den flera gånger men den fungerar bara en kort stund om jag har tur. Att slå in PIN-koden är rena helvetet eftersom skärmen inte svara på varje knapptryck.
Jag trodde först att det kunde vara min SIM-adapter som spökade så jag lämnade tillbaka SIM-adaptern (Kjell & Company var hur tillmötesgående som helst!) och beställde ett riktigt microSIM från min operatör. Det visade sig nu ikväll att detta inte hjälpte.
Så jag får återkomma med mer tankar om 1020 när jag har fått en ny. Jag håller tummar och tår att nästa exemplar fungerar felfritt.
Last edited by a moderator: 19 okt 2013