De två är en fin kombo, I5 har vissa saker som 920 saknar och det är smidigt att bara kunna starta upp iPhone en snabbis för att fixa det man behöver.
Men som lur tycker jag 920 är några snäpp vassare, i synnerhet nu med Amber.
-------------------------
Så jäkla gott att radio kom, det är skönare på något sätt att lyssna på radio i sängen än musik hela tiden, det är harmoniskt med lite bra mellansnack.
Smidigt att först fiska upp de kanaler man gillar (detta sker ju endast första gången man använder radion ) och sedan kan man pendla snabbt och lätt mellan dem genom att bara trycka in volymknappen då dessa syns '<< II >>' och trycker man på någon av pil-hållen så bläddrar den fram till nästa kanal som finns. Slipper man gå in i appen varje gång, vilket jag gjorde i början.
Sedan gillar jag radio på det sättet att man får höra bra musik man inte hört innan, och vips så ligger det nya låtar på ens spellistor. Mina spellistor blir 3-5 nya sköna låtar rikare varje kväll/natt jag lyssnar. Det gillar vi
I början störde jag mig på att man inte kan lyssna trådlöst, men jag lovar att det går senast när 8.1 kommit, kanske redan till GDR3.
Jag gillar min 920 som fan nu, den känns
komplett förutom swish-appen. Men jag vet att jag kommer byta när stödet för full-HD kommer, plus alla nya finesser då. Vilka monster-lurar man kommer ha då

Click to expand...