Jag har haft mina i snart en månad nu och har mestadels använt dom på bussen. Är också mina första true-wireless hörlurar så har inget att jämföra dom med riktigt. Ljudet var lite dåligt i början men lekte lite med equalizern (dom har en grym app!) ,som kan customizas hur mycket man vill känns det som, och då blev det till slut en trevligt ljud. Så var beredd på att trixa lite med det på egen hand. Det är ju ett plus gentemot Nothing Ear 1 som har en väldigt basic equalizer (3 lägen).
Brusreduceringen tycker jag fungerar hyffsat, speciellt om man har ljud spelandes i lurarna oxå. Men är nog inget för den som bara vill sitta i en tyst bubbla. Noice Cancellingen har
tre lägen: transport, outdoors och indoors. På bussen använder jag transport och den tog bort dom lägre frekvenserna (motorljudet) och dämpade övrigt ljud, men man är fortfarande väldigt medveten om sin omgivning. När jag är ute och går brukar jag ha Ourdoors-läget på och har hittills inte hört något vindbrus från det och trafikenbrummandet dämpades en hel del (men man hör som tur var om en bil kör i närheten).
Mikrofonen har jag inte testat ännu. Men tycker att touch-kontrollerna har funkat finemang hittills. Man har enkel-, dubbel- och lång-tryck på vardera sida att customiza. Sen sitter dom riktigt bra också tycker jag. Har aldrig kännts som att dom skulle ramla ur någon gång (och ja, jag har skakat huvudet vilt för att testa dom).
Click to expand...