Du behöver ta en internet detox med andra ord. 
Sen får man ju räkna på alla våra avgifter och skatter såklart så om 499€ så lär det ju vara exkl allt sånt misstänker jag.
Levererar dom en bra upplevelse med mjukvara och en okej kamera så kan jag vara intresserad. Dock precis som du skriver så är jag rädd för att kommer bli mycket yta och lite substans med tanke på hur dom verkar försöka hypa upp deras produkter med exklusivitet osv. Gillar inte alls sånt här. Skapar ju rubriker helt klart men problemet är ju att förväntningarna hos människor också går upp. Fungerade ju för Oneplus att få folk att känna igen märket och bli "kända" men nånstans gick det ju lite galet så hoppas inte Nothing följer exakt samma playbook..
Alltid bättre att lova lite och överleverera än motsatsen.. Gäller allt och inte bara teknik. 
Känns ju som att dom måste/borde ha nån i ryggen och BBK känns ju som en logisk gissning. Dock hoppas jag väl att så inte är fallet. Inte för att dom inte är kapabla att leverera bra hårdvara utan då jag gärna ser mer nytt, dvs mer konkurrens. Antingen från nån mindre eller varför inte nån helt ny.
Last edited: 17 juni 2022
Kristy och flipp gillar detta.