Nu funkar äntligen Eniro Nummerpresentation

Discussion in 'Desire - Allmänt' started by robinofstockholm, Jun 15, 2010.

1. robinofstockholm

robinofstockholm Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag kan inte uttala mig om andra program. Men har varit jäkligt nöjd med Eniroappen.

2. malexin

malexin Adult Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Är det fler som har problem med att installera Eniro på sin HTC Desire efter uppgradering till 2.2? Jag har aldrig haft appen tidigare men provade att installera nu. Den dyker inte ens upp bland programmen på telefonen, och försöker man starta den inifrån Market efter installation så kraschar Market.

3. spunken

spunken Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

yes..

Sen när man använder sig av kartan och väljer min position får jag en rektangen som är tom över min pos... jobbig bugg...

4. Flashtronic

Flashtronic Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag kör med "Zaps Hitta" funkar riktigt bra. Vet dock inte vad skillnaden är på denna och Eniros.

5. Etienne

Etienne Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Är det bara jag som missar hur man justerar positionen på informationen som visas vid inkommande samtal? För vad jag kan se så lider appen fortfarande av exakt samma problem som den alltid har gjort, nämligen att kontaktinformationen skrivs ut tvärs över "Svar"- / "lägg på"-knapparna...
    :eek:

(Mitt fel, jag letade inte tillräckligt noga. Man måste gå in appen Supersök, och sedan justera den därifrån)

-

Zap's hitta blir jag tokig på eftersom den lägger till nummer i adressboken utan att fråga mig om det.

TrueCaller var OK, men jag tyckte att gränssnittet var lite väl "blaffigt".

Vem Ringde vågar jag tyvärr inet installera igen eftersom den verkar blocka legitima samtal för mig lite då och då...

Last edited: Aug 21, 2010
  6. SALVETA

SALVETA Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hittar var man ändrar position för popup rutan men jag förstår inte hur man lägger till ett nummer med adress direkt och jag får ingen fråga efter av Eniro. I vem ringde så kan jag lägga till en kontakt via programmet men inte via popup, men adress får man inte. Hur många applikationer som gör samma sak ska man behöva för att de ska uppfylla sin funktion?

7. Etienne

Etienne Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

OK, nu hittade jag också.

8. malexin

malexin Adult Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Tack för den. Jag trodde inte appen fungerade över huvud taget eftersom jag bara installerat, konstaterat att Market kraschar om man väljer Open, och det inte fanns något "Eniro" eller "eniro.se" bland mina installerade program. Lite lagom förvirrande att appen har ett annorlunda namn på Market än vad den har i programlistan sen! :)

Själv är jag inte intresserad av nummerpresentationsfunktionen, utan enbart Eniros kartor. Google Maps är verkligen bristfällig när man lämnar städerna.

Last edited: Aug 21, 2010