Ny app: indikera missade samtal etc på skärm.

Diskussion i 'Galaxy S' startad av DrT, 20 jul 2010.

1. Miklan

Miklan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Håll även koll på denna Just Noticed....

Madmack (utvecklaren) går på semester och kommer inte tillbaka förns i Augusti så det tar stopp ett tag. Alternativ kommer säkert ploppa upp. Vore mycket hjälpsamt om Madmack släppte sourcen, vilket dock inte är så troligt.

Mycket disskusioner om hur detta kommer påverka skärmen. Brända images och försvagad färg.

Last edited: 21 jul 2010
  2. Galaxy S

Galaxy S Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Indikeringen kan väl vara rörlig precis som en skärmsläckare? Byter den plats slumpmässigt borde allt vara lugnt.

3. Miklan

Miklan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Mjo det bör vara det men då ställer sig alla frågan - battery life. Dock borde detta också vara lugnt eftersom den röda färgen + så få antal pixlar inte borde göra någon större skillnaden än vad en vanlig led-lampa skulle göra. Nu undrar man dock om processorn verkligen kan gå in i "sleeping-mode".

4. XenapZ

XenapZ Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det kraschar varje gång för mig :/

5. mickeko

mickeko Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    414
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Installerade, startade om telefonen och det funkar hittills klockrent på min stockfw.

6. inact_0035

inact_0035 Guest

Nice, synd att Samsung inte fixade det redan i början. Vet inte varför dessa skit företag gör något bra men utesluter vissa saker som är viktiga,.

7. Galaxy S

Galaxy S Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Nu när jag testat det så funkar det inte så bra. Ett exempel; det kommer ett SMS och skärmen lyses upp för att sen slockna. Skärmen är då helt svart. Trycker jag på homeknappen lyser skärmen upp bråkdelen av en sekund innan den blir svart igen. Men nu finns den röda indikeringen där.. Fast riktigt så vill jag väl inte att det ska funka.. :P

Jag kör truecaller samt smsnotifikation i statusraden högst upp om det är relevant.