Köpte nyligen en dator från Proshop.se som var en macbook pro. Hur bra som helst. Mitt bästa köp på länge så kör på det. Visst kanske får lägga lite extra pengar för att det är en mac men de funkar så bra och krånglar så lite så det är det lätt vart. De är sjukt snygga och smidiga också så enligt mig finns det ingen bättre dator om du ska köpa en laptop!!
Krånglar så lite? Även mac-datorer krånglar. Bara för att det är ett halvätet äppke på fronten, gör inte det till den bättre datorn. Plus att de flesta mac-datorer oftast har utdaterad hårdvara till ett hutlöst pris. Utdaterad hårdvara, i alla fall (till största del) grafikkortet. Såg en Macbook Pro för en dryg månad sen av modell 2011: den hade ett gammalt 384mb-grafikkort och en tvåkärning i3 modell äldre. Sent from my iPod touch using Tapatalk
För min del blev det en Asus U36SD från inwarehouse. Inte hunnit leka så mkt än dock. Valde mellan den och Mbp, där prisskillnaden avgjorde. Se länk i tidigare inlägg om du är intresserad. Köpte den för 7500kr. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Titta på Inet - Datorbutik, datorer, speldatorer, bärbara datorer - Inet.se innan ni köper, dem har oftast bland de bästa priserna på datordelar iaf och bra service. Som gamla komplett var typ fast bättre.