Rent tekniskt kan de inte vägra garanti oavsett vad du gör med programvaran ifall det är ett hårdvarufel. Problemet är att det kan krävas mycket rättsligt strul innan du får det du har laglig rätt till. Sent with my Personal Dis-organizer GT-I9000
Telefonen blir inte riktigt lika seg när man installerar flera apps från market samtidigt som med JM2, känns nog lite snabbare överlag (placebo?).
Borde inte filen heta typ: XX istället för XW? Är detta en firmware med svenskt språk? http://samsung-firmware.webs.com/samsungi9000.htm I9000XWJM5 use 512.PIT PASS: samsung-firmwares.com Kan jag klämma på den med Rom Manager?
Jo, det är ju planen, man jag avvaktar lite till för att se vad folk skriver. Om det är värt besväret, så att säga.
Jag flashade den med csc:n från JM2 (dvs. JM1) så man slipper alla ryska apps bara... Men den känns väldigt bra väldigt snabb och "snappy". Känns som att jag har hittat en ny vän sedan JM2 Får bara vänta och se hur gpsen och battritiden är innan ajg bosätter mig permanent