Fan.... nu blev jag sugen att testa denna.... Ni som redan hunnit testa, är det värt besväret? Kör ni med XXJM1 på CSC istllet för SERJM1? CODE_I9000XWJM5.tar CSC_I9000OXXJM1.tar MODEM_I9000XXJM3.tar
Custom System Configuration eller något liknande... innehåller APN inställningar, språkanpassningar, konfigurationsfiler för applikationer, mm
Namn på en fil av tre som man flashar med förutom pit filen s1_odin_20100512.pit CODE_I9000XWJM5.tar, CSC-I9000SERJM1.tar, MODEM_I9000XXJM3.tar.
Jag kör på xxjm1, finns ingen anledning att få in det ryska böset i telefonen. Fungerar fint med den.
Allt är relativt. Men kan du läsa ur en bok, kan du förmodligen läsa någon guide som denna! Följ stegen, sök på tuben.
Som det ser ut nu kommer jag stanna på JM5 :-) det fungerar riktigt bra och min gps har det inte varit några problem med heller. Allt är snabbt och rappt. Tänker ni flasha så läs på ordentligt innan så ni inte förstör något... Men hur som helst rekommenderar jag JM5 med CSC från JM2 (dvs. JM1) :-D
Ok! Jag drar igång med detta när jag kommer hem ikväll! Återkommer! Funkar det bra att dra in alla appar med Appbrain? Går det någorlunda snabbt? Titanium Backup, funkar det att återställa i JM5, ska man kanske testa Backup all user apps + system data. ? (170mb) Känns bättre att börja om rent och ominstallera allt från scratch.