Kan du berätta för oss vad du exakt skriver i cmd och exakt vad som står där? Eller lägga upp screenshots?
Fel.. Skriv först: cd\ tryck enter Sedan skriver du: cd sdk\tools tryck enter Då ska det sedan stå C:\sdk\tools i cmd.
Det handlar om att navigera i filsystemet cd=change directory cd\ tar dig till roten dvs c: OBS det ska vara backslash och inte vanliga / cd sdk tar dig sedan från c: till c:\sdk cd tools tar dig sedan till c:\sdk\tools i den mappen finns sedan fastboot och adb så när du har kommit dit fungerar dom kommandona förutsatt att du har satt telefonen i usb-felsökningsläge och startat om den i bootläget(stäng av telefon och sedan håll in home och starta telefonen) och den är ansluten till datorn via usb-kabeln.
Har inte hunnit testa ännu, sitter på jobbet till kl 18 och har lite smått låsta datorer här så kan inte göra någonting förens jag kommit hem
Verkar inte som att den hittar din telefon, testat skriva adb devices och se om du får upp serienummret på telefonen. Vilket operativsystem kör du med?
sen ser jag ett till fel när det står c:\sdk\tools> då ska du skriva adb shell och trycka enter sen skriver du mount och trycker enter och till sist skriver du flash_image recovery /sdcard/recovery-RA-hero-v1.5.2.img och trycker enter
Har du installerat sdkn korrekt? Har du lagt till adb i Miljövariabler? Om du har gjort detta så testa med att skriva adb devices när du är inne i tools mappen, det måste jag göra för att det ska fungera.