Ny funktion: Blockera användare i Disqus / kommentarsfältet

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av bernard, 16 jun 2016.

1. Ivan

Ivan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    44
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro
    Blockade precis en nu – sååå skönt att slippa jiddret. Detta är en bra förbättring på siten. Detta ökar användningsvärdet av Swedroid rejält för mig. Härligt att man själv kan redigera o bestämma vem man vill läsa/lyssna på. Om några blockar mig – helt okej, alla kan inte gilla alla. Detta är en bra utvecklingslinje - mer valmöjligheter till användare att själva utforma sin egen upplevelse!

indika och bernard gillar detta.
  2. darkshippo

darkshippo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 209
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT
    Telefon 2:
    IPhone SE 2020 64 GB
    Telefon 3:
    IPhone 7
    Platta:
    iPad 12,9 M1
    Platta 2:
    iPad 11 M1
    Det som är tragiskt är att moderatorerna inte tar hand om diskussionerna bättre och i flera trådar, tex Galaxy Note 7 har den ljusstarkaste skärmen enligt displaymate (https://swedroid.se/samsung-galaxy-note-7-har-ljusstarkaste-skarmen-enligt-displaymate/) så blir kommentersfältet ett stort "Oavsett vs resten"-krig och innan man har loggat in på Disqus så får man se på förolämpningar som jag iaf tror skrämmer bort potentiella läsare. Det blir helt enkelt en otrevlig ton som svärtar ned hela Swedroid-sajten. Jag kan bara citera ur Oavsett:s arsenal, "

• Du är inte ens utbildad i ämnet diskussion. Det är övertydligt. Du skämmer ut dig själv.
    • Jösses vilket korkat inlägg. Du säger absolut igenting och det är också så mycket du vet.
    • Det är du som inte kan ett skit. Utbilda dig din patetiska fjant. Det är helt otroligt, du kan ingenting i frågan men du kastar skit på de som kan.. jävlar vad du är befängd.
    • Det är inga argument överhuvudtaget. Du skämmer bara ut dig själv. Jag skrev klart och tydligt att Note 7 är den absolut bästa mobilen. Du är ute på en riktigt cykeltur och du verkar inte vara nykter.

• Du är förutom extremt oförskämd dessutom väldigt dålig på att läsa! Detta skrev jag om Note 7, jag citerar:

"Absolut bästa mobilen"

Du har hel del del att lära dig, inte minst vad gäller uppförande.
    Jag undrar var det står i Swedroid:s värdegrund att man kan bete sig på detta sätt utan att det blir konsekvenser i det hela.

jnsson gillar detta.
  3. dannejanne

dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    9 239
    Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra
    He's a fucking idiot. Aldrig stött på en större idiot på Internet. Uppenbarligen har han issues. Han har dessutom haft mage att säga att jag är otrevlig när jag reagerat på saker han skriver på forumet och talat om det för honom. Hamnat i flera duster med nämnd person. Man blir bemött som man behandlar andra. Men inte ens det förstår han.

Last edited: 16 aug 2016