Ny inte offentligjord android modell? [Galaxy S i9000]

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av Phrost, 26 feb 2010.

  1. gazab

    gazab Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2009
    Inlägg:
    291
    Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 2
    Har du mailat dem och frågat efter information nyligen eller fick du mailet bara huxflux? Jag har inte fått något nämligen så blir ju orolig att man trillat bort från deras lista :)
     
  2. Simon G

    Simon G Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2009
    Inlägg:
    232
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag fick det helt huxflux, har inte legat på nyligen. Dock var jag tidig med att maila Erik för att klaga!
     
  3. hackan

    hackan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jun 2009
    Inlägg:
    473
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jag fick också mailet "huxflux" idag, möjligt att han skickar ut det till alla som hört av sig direkt till honom. Att flera verkar få samma information verkar ju bra, får väl se om de hör av sig nästa vecka. Jag var inte först att höra av mig, men tror jag var ganska tidig, så får hoppas att de hinner höra av sig tidigt den veckan.
     
  4. asimov

    asimov Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 sept 2009
    Inlägg:
    205
    Mottagna gillanden:
    23
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S10
    +1

    Jag mejlade Erik för ca 4-6 veckor sedan, fick svar o instruktioner att kontakta kundtjänst vilket jag gjorde o fick mitt ärende registrerat.

    Så jag står kvar på listan..
     
  5. Xebylon

    Xebylon Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2009
    Inlägg:
    75
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Fick samma mail med en "twist"

    "Hej,
    mycket värdefulla synpunkter. Tackar för dem och ska föra dem vidare till dem de berör.

    Kanske har du hört talas om ett av våra sätt att möta det missnöja du refererar till: att skräddarsy ett specialerbjudande på Galaxy S.

    Vill bara berätta för dig att fredagen den 4 juni blir sista dagen att föranmäla sig för det speciella Galaxy S-erbjudandet – om du redan har en Galaxy.

    Föranmälan är inte bindande. Föranmälan säkerställer bara att du blir kontaktad för specialerbjudandet. Och att du blir en av de första att äga en Galaxy S.

    Efter den fjärde juni kommer kundtjänsten efter hand sedan att kontakta de föranmälda Galaxy-användarna och avslöja det förmånliga Galaxy S-erbjudandet.

    Kundtjänst: 0771 726 78 64.

    Med vänlig hälsning

    Erik Johannesson, Nordisk PR-chef"


    Vi får väl se om det händer något denna gången...
     
  6. Klonka

    Klonka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Försöker väll med ett långskott då ;)....
    Är det någon som inte vill utnyttja sitt erbjudande om att få köpa Samsung Galaxy S billigare så tar jag gärna chansen :). Jag har haft starka funderingar på att köpa Galaxy S men den är ju inte direkt billig...

    Skicka ett meddelande om ni har lust att vara givmilda :)...
     
  7. Teji

    Teji Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2009
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Tror det är tredje gången jag fått det där mailet nu, de har mina uppgifter och även om jag är väldigt tveksam till erbjudandet så har man anmält sin intresserad. Men de ska fan inte förvänta sig att man pungar ut nått långt över tusenlappen, vill de ha goodwill får de fan betala för det, annars kan de bara vänta sig en känga från mig.
     
  8. L.J.

    L.J. Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2009
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    0
    Telefon:
    Samsung GI-i7500

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung GI-i7500
    Haha! Tysken jag köpte telefonen av (ebay) hörde av sig och ville köpa tillbaks telefonen för några dagar sedan. Jag anade att han försökte sig på nån fuling och kollade in på swedroid idag.

    Anmält mig nu i alla fall. Hoppas att jag inte ångrar att jag inte sålde tillbaks den när erbjudandet kommer. Jag måste säga att jag känner mig rätt sviken av Samsung, men är det en bra deal och en bra telefon är jag nog villig att förlåta dem.
     
  9. hubako

    hubako Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2009
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Var anmäler man sig för att få del av erbjudandet?

    EDIT: såg att man skulle ringa support. kanske skall göra det imorgon.
     
    Last edited: 1 jun 2010
  10. Kooffe

    Kooffe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2009
    Inlägg:
    135
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  11. Matenrou

    Matenrou Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2009
    Inlägg:
    612
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Ska ringa in imorn, tror inte jag kommer köpa en samsung mobil igen men ska bli kul att se vad erbjudandet är.
     
  12. zippiz

    zippiz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2010
    Inlägg:
    374
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Vad tror ni, kommer erbjudandet i nästa vecka?
     
  13. spanga

    spanga Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    437
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jag tror det kommer inom 2 veckor.
     
  14. zippiz

    zippiz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2010
    Inlägg:
    374
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tja, inom två veckor kan man ju vara "säker" på att det blir, iaf om det här ska stämma "Föranmälan är inte bindande. Föranmälan säkerställer bara att du blir kontaktad för specialerbjudandet. Och att du blir en av de första att äga en Galaxy S."

    Eftersom telefonen inte verkar två veckor borta nu så borde erbjudandet gå ut i veckan om vi nu ska ha en chans att bli en av de första att äga Galaxy S.

    Är sjukt nyfiken på vad det kan röra sig om för erbjudande, för att citera ett av mailen samsung skickat ut. "Det enda vi kan nämna är att erbjudandet kommer att komma och det kommer vara ett riktigt förmånligt erbjudande." Då tycker man ju åtminstone halva priset?

    Tråkigt att de inte ens kan svara på om man måste skicka in telefonen eller inte till dem eller inte...

    Verkar som intresset för det här är väldigt litet trots allt, eller är ni många som ligger och väntar o hoppas?
     
  15. calm

    calm Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2009
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jag "väntar o hoppas" men jag skall väl erkänna att jag inte håller andan direkt.

    Avdelningen: förvänta det värsta hoppas på det bästa ;)
     
  16. Redhat

    Redhat Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2009
    Inlägg:
    277
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Har fortfarande inte skickat in mitt serienummer. Kanske är för sent nu vad vet jag. Känns iaf skönt att inte sitta i er balja och ha förhoppningar om att Samsung kanske ska göra något bra. De har snackat så mycket skit det senaste året att deras munnar är brunare än en leråker. Jag orkar verkligen inte gå och sukta efter ett erbjudande som med största säkerhet ändå kommer att bli kasst. ALDRIG mer en Samsung-produkt i mitt hem!!!

    Drakaz har nu gjort framsteg med GAOSP så jag håller tummarna för det istället. Litar mer på honom än några gamla koreaner från Samsung.
     
  17. Kooffe

    Kooffe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2009
    Inlägg:
    135
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    +1

    Håller mer på Drakaz.
     
  18. fredroid

    fredroid Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2009
    Inlägg:
    261
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S21

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S21
    3250:- för Samsung Galaxy S. Så ser erbjudande ut. De ringde mig nyss. Håller mig nog till min Desire som inte ver mer än en tusenlapp dyrare än det. Speciellt när Samsungen ser ut som den gamla iPhonen.
     
    Last edited: 9 jun 2010
  19. obra1

    obra1 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2009
    Inlägg:
    151
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Något krav från deras sida? Hur snabbt levererar de?
     
  20. hackan

    hackan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jun 2009
    Inlägg:
    473
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Veckan efter midsommar var beskedet jag fick. Jag skulle återkomma till Samsung, eftersom jag är osäker på om jag ska lägga pengarna på en ny telefon eller ej, speciellt när jag inte kommer vara hemma runt midsommar och kunna få den då.

    Några krav hörde jag inget om.
     
    Last edited: 9 jun 2010