Tycker att det tar lite för lång tid mellan de inofficiella updatesen, men hitta något att pilla med för att stilla begäret ^^ . http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=735918 visste inte ens om att ljudet blivit lägre & sämre i de nya fw´s
Någon som kan hjälpa? Hej alla! JAg är mycket nöjd med min nya lur, men buggarna börjar eta mig någott så enormt! Någon som bor nära Alingsås som kan tänka sig hjälpa mig med att fixa nya rom på mobilen + lag fixen. Jag älskar teknik och vågar inte göra fel på dyrgripen.... Jag kan betala om det är så att det är någon som kan och vet att dom fixaR DET! TAcksam för alla som vet och kan hjälpa!
Har du vägarna förbi Göteborg hjälper jag dig gärna! Kan däremot säga att du borde prova på det själv. Det är väldigt svårt att paja SGS:en. Det förmodligen värsta som kan hända är att den inte bootar alls, och då får du gå till Download-mode via volym-ner+home+power för att flasha om i Odin. That's it
Jag vet alla säger på forumen att det är jätte änkelt...men tro mig med min otur kan allt gå fel! Om det är så att jag har vägarna förbi så vore det toppen att få lite hjälp! Min mail är [email protected] Tack så länge!
Eller så väntar man, helt sonika, tills en officiell fix finns från Samsung. Tanken med dessa temporära hack och lösningar är att de bör endast användas av folk som vet, iaf hyfsat mycket, vad de håller på med. Om det blir problem så sitter du ändå på pottkanten...
Njah, man behöver egentligen inte veta så himla mycket vad man håller på med. Däremot ska man vara beredd på att man kan bli tvungen att lära sig en himla massa ifall det går åt pipan.