Låter ju väldigt skumt då Sony (vad jag sett) sagt q2 och i början av sommaren. Juli är ju q3 och i mittten av sommaren. haha. Men vad vet man. Möjligt att vissa marknader är senare än andra förstås. Men det är typiskt SONY som verka tror det är en bra försäljningsstrategi att vara gåtfulla när man släpper en produkt. hehe. Nu, släpper vi den, det väntade ni er inte va? hehe. Var ju lite vad som hände när SONY Släppte ICS för vissa mobiler en gång i tiden. De sa först, nej, vi kommer inte släppa den, till, Vi släpper mjukvaran för de som vill ha den. haha.
@dannejanne.... Börja undra om SONY inte har en speciell tanke med just HDR. T o m min bror hävdar att HDR är bra, men inte i alla lägen. Såg en jämförelse på youtube då någon kämförde mellan SONYs bästa kameramodell, Xperia 1 II, samsungs bästa modell då samt en iphone 11. Det var iallafall inte senaste iPhonen. Kanalen tog bilder på samma objekt o s v, och gick sedan igenom. Och nära på alla bilder ifrån Iphonen och Samsungen var bra och Sony mobilen uppvisade det som många klagade på. Det skumma var att även SONYS mobilkamera också gjorde samma sak. Det som vart vitt blev ljusare typ "blown up" som de brukar säga. Det var Btek numera SONY365 som gjorde jämförelsen. Detta får mig att fundera på om SONY inte gör detta s k HDR problem av en orsak. Och ja, Kanalen är aningens bias gentemot SONY, haha... Men tycker inte de är direkt orättvisa mot andra märken ändå.
Last edited: 17 april 2021