HTC har sjunkit så jäkla lågt i mina ögon. Skickade ett långt klagomail till support igår och fick svaret att det skulle vidarebefordras till teamledaren (inte för att det spelar någon större roll direkt...). Pumpa ut en hel drös nya versioner av Android och räkna med att telefontillverkarna hinner göra dem kompatibla med sina mobiltelefoner är idioti på hög nivå. Att HTC sedan lägger ner åtskillig tid på kompatibilitet med Android 1.6 för Tattoo, hoppar en portning till Hero, lanserar två nya mobiltelefoner som båda kör Android 2.1 och hoppar/väntar med uppgradera Hero är helt åt helvete. Jag kan förstå att det är merförsäljning av Legend och Desire som gäller, men varför öht hävda att uppgraderingen kommer till oss Hero-ägare i Q1 och sedan skjuta upp på det till juni? En mobiltelefon för 5k som nu kört Android 1.5 i åtta månader när Android 1.6, 2.0 och 2.1 finns tillgängliga. Kundservice var ordet. Tack, HTC! Ni gräver er egen grav. Jag kommer då aldrig någonsin att köpa en pryl bestyckad med HTC-loggan. Och min Hero; den kommer jag att slå sönder med en hammare. Håll utkik efter min kommande demoleringstråd så ska ni få se på hat i koncentrerad form.
Last edited: 24 april 2010