Jo absolut tror jag inte att batteritiden uppnår fantasinivåerna som påstås, men alla som kört out-of-the-box Sensation vet att den drar batteri som Charlie Sheen snortar kokain...så kan man komma ner till 20+% av det så vore ju det ganska bra!
Ska köpa mig titanium backup pro nu när jag ändå har två enheter som flashas om vartannat, blir änna jobbigt med den manuella återställningen som gratisvarianten erbjuder
Några tips på bra addons man bör trycka i? Kollade lite i den posten som var på första inlägget, men undra om ni har något annat pålagt som är "bra att ha".
Bluetooth har jag haft lite problem med, att den inte kopplar över till headsetet vid samtal utan man måste manuellt trycka på telefonen Bluetooth (pågående samtalsmenyn) så kopplade den över dit, men kör vidare så får vi se om det dyker upp nåt mer. Är ju ny med romen.
Hittade ju igår att man t.ex. behövde ställa in i CM-inställningarna att även spela ringsignalen i telefonen trots att headset var inkopplat, blev svårt att höra när någon ringde annars
Men snabbheten är det inget fel på!
Click to expand...