Så om jag förstått saken rätt så är det dig man ska lyssna på eftersom du inte råkade gilla Android och nu förvandlats till inbiten iPhone-fan och har därför per definition rätt? På vilket sätt verkar det rimligt? Jag lovar att om du gör en snabb google-sökning kan du hitta hundra personer som gjort den exakta motsatsen. På vilket sätt skulle du ha mer rätt om dem?
Även om "riktig multitasking" kanske är fel ordval så har iPhonen hur du än vrider och vänder på det begränsad multitasking. Det kanske inte spelar någon roll för dig men i nuläget är den begränsad, påstå inget annat.Och nej, buffra film är absolut inte den enda skillnaden så sluta dra upp det varje gång du får chansen. Android är även väldigt bra på att ta hand om processer som körs i bakgrunden så batteritiden behöver absolut inte vara så mycket sämre.
Edit: Jag ursäktar om detta anses som att flame:a eller starta flamewar, jag börjar bara bli väldigt trött på hur skriven lägger fram osanningar till höger och vänster. Som jag skrev innan så har jag inget emot iPhone men föredrar Android.
Last edited: 16 sept 2010