Jag skickar gärna också.
Det är, som jag själv och många andra skrivit i dussintalet likadana trådar, naturligtvis inte okej att leverera produkten i det skick som de gör just nu. Problemet är bara det att klagomål här på Swedroids forum har ingen som helst effekt, allt du kan få här är hjälp att rätta till problemen...
Nu har jag iofs en perfekt fungerande mobil (använder aldrig gps), men har varit tvungen att bryta garantin och roota för att få det.
Känns lite som att Samsung skjutit sig själv i foten inom mobilbranschen, dels med tanke på problemen med föregående modeller och uppdateringar och sedan nu igen! Det borde rullats ut en FW uppdatering för en månad sen som fixade åtminstone stalls/lagg.
Hur i h-vete tänker de att folk ska köpa Samsung-telefoner om man har en så dålig historia med att släppa ofärdiga produkter och sedan ta tid på sig eller aldrig fixa dessa mjukvarufel?
Även om de släpper en uppdatering snart är det ändå många som kommer ha en bitter eftersmak av affären och kika på andra tillverkare i första hand vid nästa mobilbyte.
Så är det iaf för mig, trots att min fungerar fint nu. Kommer definitvt aldrig att förhandsbeställa en telefon av samsung mer oavsett hur mycket godis det finns under huven.
Samtidigt är jag övertygad om att vi kommer ha en fantastisk lur inom någon månad.

Click to expand...