Hur går det med massbrevet nu. Någon som har tagit tag it det? Vi får knåpa ihop något och annonsera lite (kanske XDA) så det kan bli lite fart hos samsung.
okeej fan va nice!! alltså har lust att köpa den sen vänta på en update? tror ni att den kommer gå ner i pris nu? eller kommer det hålla sig ? trodde den skulle tappa i pris iom iphone men icke
Är du inte i akut behov så vänta med att köpa den och kolla vad som händer framöver med uppdateringarna och telefonen.
Om vi skall fortsätta på din billiknelse så kanske du kan tänka dig en F1-bil. Där gör man en komplett motorrenovering efter varje lopp - nåt man behöver pga att man tar ut lite mer ur komponenterna än i en vanlig Opel liksom.
Tiny Turtle är ju riktigt rolig och precis de tankar jag haft sedan jag köpte misslurer som man ändå älskar. men vi säger att de hade finslipar på missluren ett tag till. vi säger till december. kan tänka mig att på en site som minhembio.com skulle folk gnälla häcken av sig över att samsung inte kan få fram modellen helst igår. i mitt fall hellre en ändå okej misslur till sommaren som förvandlas till en f1 bil i vinter än att sitta kvar med sin gamla trötta symbian där visserligen saker fungerade där inte denna presterar men saknar en massa annat som är viktigt för mig. jag förutsätter med mitt resonemang att det inte är fel i hårvaran och menar då gps, 3g chipet och sedan kommer jag faktiskt inte på något mer.
samsung har redan gjort minst en bra FW, senaste 2.1 går som en dröm för mig fast medföljande var grisdålig på ren svenska tvekar inte en sekund på att nästa officiella är riktigt bra
Precis vad jag menade "senaste 2.1 går som en dröm för mig" Du menar från http://samsung-firmware.webs.com/samsungi9000.htm ?
nu har det snart gått 2 veckor sen jag startade denna tråd och inte ens ett uttalande från samsung att att en update kommer som fixar lagget ??
de har ju sagt att froyo skall släppas world wiíde i slutet av september får väl hoppas på att det fixar lagg och gps.
Oj, hur KAN de?? Efter att du gjort en så fin tråd och allt, hur vågar de? Såklart satt de bara och väntade på denna tråd innan de gjorde någonting för att lösa problemet... Du får nog helt enkelt inse att något händer när de är klara och att allt i världen inte kretsar kring dig och dina inlägg... Jag har väntat sen i mitten på Juni, så ta dina 2 veckor och köp någon annan lur istället om det är så bråttom för dig. Sent using my Personal Dis-organizer GT-I9000
har dom sagt det, world wide? var finns detta uttalande? trodde det gällde frankrike, men kanske fått allt om bakfoten!
Hur kommer det sig tro att fler och fler får "This device's version cannot be updated." i Kies, även fast inte vi har nån uppdatering än så börjar man bli fundersam över det när dom som kan uppdatera får det. Jag får upp det i Kies
om man har lite skinn på näsan, o lite forum skills så på xda kan man hitta sätt att få bort allt lagg, själv la jag in jm2 o RyanZAEXT2LagFix 2-3 o nu går min galaxy som en dröm visst som folk brukar säga "men för en vanlig användare.." pja.. alla kan väl läsa instruktioner! fast vi får hoppas samsung själva släpper en bra update som känns snabbare! tror nog dom kommer lägga mer arbete på 2.2 froyo
hahah va är ditt fel ? har jag sagt något om att det kretsar runt mig ? Menade att samsung inte ens lovat att det kommer en fix innan froyo så folk kanske sitter hoppfulla i onödan? lite omoget skrivet av dig faktiskt. spelar ingen roll om du väntat en vecka eller längre ingen ska väl behöva köpa en mobil för 5k som laggar ? nice1 mickekkyooouy