Mitt inlägg var inte riktat mot just dig utan mot alla som envisas med att på sin höjd läsa första posten och sen göra sitt "replay" utan att ens se om det finns fler med samma problem tråden eller lösningar finns för de problem man har.
Du behöver inte ta åt dig om det nu inte var precis så du gjorde och jag känner att Swedroids användare generellt håller en hög standard gällande sitt forumanvändande och vill helst inte se att det bli ett svenskt XDA där trådar växer till tusentals sidor utan ett enda meningsfullt inlägg, detta inlägg är förövrigt mitt sista meninglösa inlägge i den här tråden
.
Nu är det ju så att det var vi användare som mer eller mindre tvingande ut en version av Miui för GS2. Egentligen finns det inte mycket att fixa med själva Miui, själva grunden för rommen är en ombyggd CM7 och om inte den fungerar fullständigt kommer heller inte Miui göra det och om alla vet finns inte alla drivrutinerna för GS2 öppet för oss användare att ta del av och därför gör det situationen lite knepig, en del quirks har ju 'Team Hacksung' löst men det finns en hel del kvar att lösa.
Som sagt vill ni garanterat ha en fullt fungerande GS2 med alla funktioner är Touchwiz det rätta valet vill ni också ha en fullt stabil telefon är det en Vanilla Touchwiz ni är ute efter, går ju att ha root på en sån med.
Ledsen om jag uppfattades som trevlig, jag är egentligen bara trött, magsjuk och allmänt le, på att sitta hemma och ha tråkigt
.
Last edited: 9 november 2011