Omate TrueSmart - fristående smartklocka

Diskussion i 'Smartklockor - Övriga' startad av knutars, 12 sept 2013.

  1. Genocide174

    Genocide174 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jan 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Säljer min Omate Truesmart för 500 kr, helt ny ur lådan. Allt följer med!

    Ingen bluff eller så, blev nämligen trött på att vänta på klockan (fick den idag efter månaders väntan) och köpte en Gear 2 Neo för ett tag sen.

    500 kr och även det frakten kostar tilläggs om det blir så att ni vill ha den skickade. Annars finns den att plockas upp i stockholm!
     
  2. knutars

    knutars Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Det är taget. Jag ber damen i Sthlm att hämta eller komma överens om leverans; själv är jag i Gbg. Lämnar telefon på PM.
     
  3. vurna

    vurna Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2009
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Jag hittar inte denna inställning. Det enda jag har en under samma meny är något som heter "Auto-rotate screen" vilket fungerar sisådär.

    Jag tänkte använda min truesmart på högerhanden så behöver ha den upp och ner för att kameran skall hamna åt rätt håll. Så vill permanent ha skärmen roterad 180 grader.

    Någon som har någon idé på hur jag kan åstadkomma detta?
     
  4. ducken

    ducken Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2010
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    162

    MINA ENHETER

    Är det någon mer än jag som har problem med att klockan, efter det att den stängs av helt, slår på sig själv igen efter ca 30 min?

    Vore kul att se hur ni har era homescreens oxå. Har inte fått till min riktigt.

    Ska ut och testa den på golfbanan idag tänkte jag med Golfshot. Hoppas bara att batteriet räcker en hel runda.
     
  5. strangelovee

    strangelovee Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2011
    Inlägg:
    383
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Ingen som har ledsnat på sin Omate? är intresserad av en efter att min motoactv gett upp =/
     
  6. knutars

    knutars Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Det beror på hur mycket du vill lägga [emoji383]
    Jag kan inte hålla på med två separata enheter (Omate och "vanlig" telefon) utan ska skaffa telefon med dual SIM, så inte för att jag ledsnat på Omate men tvingas sälja ändå.
     
  7. strangelovee

    strangelovee Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2011
    Inlägg:
    383
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Tja, köpt en klocka av knutars som jag hade tänkt mig att roota, och ev. installera custom rom, kikat lite på xda men tycker det känns som det finns en del frågetecken och känns inte helt idiotsäkert heller, klockan är av variant 512 mb // 4 gb (tror jag).
    Det jag vill åt med root är att köra pie control (för bakåtknapp och navigering) och möjlighet att ändra dpi för å komma åt å sätta upp google play music. i övrigt är klockan tänkt att springa med å ha till golf.
    Är det någon som har någon guide som är lätt att följa, sett några innan som sagt att dom rootat sin iaf, hoppas på hjälp!

    /strangelove