Omstart med V10D 20110725?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av PatrikS, 10 aug 2011.

1. Hamnbusen

Hamnbusen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Köpte min lur i våras och har sedan dess haft tre rejäla låsningar där jag fått plocka ur batteriet för att få igång den igen. Gemensamt för alla gångerna var att luren låg i framsätet på en mycket varm bil!
    Förövrigt slutar t.ex bankdroid och gmail att uppdatera sig när luren inte stängts av på några dygn. Efter en omstart funkar allt igen.

Mvh J

Last edited: 19 aug 2011
  2. affe

affe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Har en bekant som ligger på över 300 t med V10A utan som helst problem....o_O

3. Rexa

Rexa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Själv är jag uppe i 192 timmar nu och allt flyter på som det skall. Spelat jäkligt mycket drag rece senaste dagarna.

4. Pryltokig

Pryltokig Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    141

MINA ENHETER

Bara någon enstaka omstart, men däremot har jag fått 3-4 bsod (black screen of death) sen 10d... Något som jag knappt har haft alls sen jag köpte den i mars! Jag väntar tills 2.3-uppdateringen, om inte den gör att omstarter och bsod försvinner så lämnar jag in den för "lagning"...

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

5. rbt

rbt Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Jag testar att köra min helt orginal sen V10d (inga egna appar alls) och den startade om sig under laddning nu i helgen efter ~160h upptid. Dagen efter fastnar troligen telefonen i en 100% CPU-loop eller liknande för den är död och urladdad när jag tar upp den ur fickan.

Jag syncar e-post var 30e minut (exchange 2010), gmail syncas manuellt (kontakter + mail)
    Lyssnar på musik via blåtand och kör med wifi till och från.
    För övrigt är det inte mkt jag petat på just för att den ska vara helt standard

Telefonen har fungerat "bra" (läs lika j**la illa) sen säljstart, så om det är hårdvarufel så visar det sig främst efter lång upptid. Den klarar att spela krävande spel som DD tills telefonen är rejält varm och laddaren måste anslutas för att man ska hinna spela klart.