Fick detta från Andrei. Jag ber om ursäkt för besväret, men jag måste tyvärr meddela dig att rutan som du markerade är en påminnelse om att Buds kan väljas som gåva - vilket innebär att Buds inte ingår i beställningen om du just markerade den och du inte har valt Buds i gåvoavsnittet. Jag skrev: Ordet förmån och gåva får inte stå som ni har skrivit det. Om man inte vill vilseleda förstås. ))= Tror det är eran hemsida som är extremt dålig.
Hej. Nerbäddad i ett kolsvart sovrum pillandes på telefonen noterade jag ikväll en grej jag inte tänkt på förut; Med ljusstyrkan nerdragen i botten och med standardbakgrunden (den svarta med stenen i mitten) så sker det en ganska tvär övergång i färgskiftning i svärta i ett diagonalt stråk över översta delen av skärmen, kolsvart längst upp mot vänstra hörnet, sedan ett stråk av väldigt mörkt grått, innan färgen sen övergår i den "vanliga" svärtan på resten av skärmen. Börjar man sen dra lite i ljusreglaget fram och tillbaka så förstärks/försvagas dessa partier lite om vartannat. Petitessgrej jag vet och det kanske alltid varit så utan att jag tänkt på det förns nu, samt att jag vet att svärta kan vara svårt att få till. Men lyckas ändå bli smånojig och undrar om det är det likadant för er andra? Ska tillägga att det endast är på hemskärmen jag noterar detta.
Har inte en OnePlus 12. Men du kan testa ha en mörkgrå bakgrund exempelvis och se om det är skiftningar om du drar ned ljusstyrkan? Hade ett sådant problem med en gammal mobil en gång och displayen visade sig vara trasig. Märktes endast vid låg ljusstyrka och mörka bakgrunder. Finns säkert någon som kan förklara det bättre
Fick hem min igår från tradingshenzhen. Trevlig lur! Fick en update igår som jag tror slutade på 400 nånting i namnet, är det senaste? Svårt att hitta info på nätet om det
Fick min för en dryg månad sedan (från tradingshenzhen) och har fått ett par uppdateringar - ser ut så här versionsmässigt
Perfekt tack! Då ska jag hem och uppdatera till senaste manuellt sen. Hittade en tråd på xdaforums till slut med länkar till updates
Ja,jag är supernöjd med rappheten, batteri tiden,hade en OnePlus 11 förut.Enligt mig så är tolvan ett steg bättre på allt.Om kameran har jag inget att säga,är ingen fotograf.Enda negativa var köpupplevelsen på OnePlus hemsida.
Ja är väldigt nöjd också, laddade den fullt igår runt 22. Har lyssnat på podcast på jobbet med skitdålig wifi och data och har 80 procent kvar just nu. Hade Oneplus 10 pro innan och denna känns väldigt mycket mer snappy
Har köpt min från Tradingshenzhen och har valet "eSIM Download and activate a operator profile to use a virtual SIM card" med en switch för att slå detta på eller av. Har inte testat då jag klarar mig bra med fysiska SIM-kort.
Om ni har en Kina modell så lovar jag er att esim inte fungerar! Alternativet finns där efter man lagt in OOS14 istället för ColorOS men det fungerar inte och händer ingenting. Kina har inte esim i sina telefoner.
Annan fråga, hur stor kan skillnaden vara mellan 12 och 16 ram? Spelar inte, inga tunga applikationer används.