28B verkar inte vara aktuellt här ännu. LTE-band i Sverige Esim saknas dock men det är inget som jag ens brytt mig om. Jag kommer beställa en OP12 under helgen. Tog fram min OP7T Pro med curved screen och stör mig inte längre på det Säljer dessa webshoppar någonsin internationella varianter. Om ja så kan man kanske vänta lite...
Nu verkar även Wonda sälja den med Oxygen med ett tillägg om 209 kr - blir någon hundralapp billigare hos dem inklusive allt än hos Tradingshenzhen och de har ju inte "vinterlov" så leveransen lär gå snabbare!
Dom där 200 lägger jag istället på snabbare frakt och flashar själv men det är väldigt bra att dom erbjuder detta. Kommer köpa i helgen
Funkar dock inte för min del. Testade koden och står att den är ogiltig eller har gått ut. Synd att inte oneplus kör med samma generösa förköpsrabatter som i US.
Detta gäller enbart om man kör telefonen med ColorOS (kinesisk mjukvara). Flashar du in OxygenOS själv eller betalar 200 kr extra för att wonda ska göra det fungerar AA.
Köpte min från Wonda precis. Tog med snabbare frakt. Kommer flasha den själv. Hoppas den kommer inom 5 dagar nu då
https://twitter.com/Tradingshenzhen/status/1750797205676397001?t=DnHQ_v_zl0Cq3-paJFAcLQ&s=19 Tradingshenzhen måste förlora rätt mycket på att stänga ner leveranserna från Kina en hel månad under det kinesiska nyåret. Resultatet blir antagligen att wonda plockar andelar.
Instämmer helt. Förstår att högtid är högtid men i slutändan handlar ju allt om pengar så att stänga ner helt på det viset förstår jag inte alls.
Måste bero på en kulturskillnad mellan västvärlden och Kina. Att ett företag skulle göra något liknande vore otänkbart här. Blir intressant att höra din intryck när du fått hem telefonen och om det gick smidigt att flasha in OxygenOS.
Krävs mycket att ens små företag skall stänga någon enstaka dag. Myclet handlar ju om kundfokus/service vilket genererar pengar. Men absolut är det en kulturskillnad men ändå Tror jag har full koll på att flasha den, skiljer ju inte myclet gentemot andra OP telefoner. Har ju haft en hel del och alla upplåsta och rootade. Däremot har jag läst lite på XDA och några har faktiskt fått problem med Tradingshenzhen guide så jag kommer enbart köra efter guiden på XDA. Merparten som fått problem har slarvat med drivrutinerna och därmee brickat telefonen på olika sätt. Återkommer i ärendet när det är dags Köpte 16gb, 512gb, grön... 8600kr med dyrare frakten och 50kr rabatt för nyhetsbrev. Det är vad jag läste på release dagen att detta inte verkar vara ett alternativ längre. Kanske kommer tillbaka i senare skede?
Fan så synd att dom inte har erbjudande på inbyte. Har 11an i toppskick men är redigt sugen på 12an. Vet någon vilken "pant-lur" verksamhet som brukar betala mest? Jag har googlat lite och fått upp typ 3000-4000kr, aldrig i livet tänker jag.
Inga operatörer som tar in OP12? Telia har ju Oneplus Open bland annat i sortimentet så hoppas dom tar in OP12.