Uppdateringarna verkar fungera - idag kom en första sådan för kameran, wifi, bluetooth och systemet i övrigt.
Nu är telefonen iaf. på väg till utlämningsstället, så när den väl skickas går det fort. (tog priority shipping för 99:-)
Intressant - sen är det nog dessutom förhållandevis få som behåller sin telefon längre än 4-5 år då den dessutom inte betingar något större värde som begagnad så 7 års uppdateringar är kanske mest en gimmick.
Tog ganska precis 24 timmar från att OnePlus mailade och informerade att telefonen skulle skickas tills jag hade den i handen, DHL gjorde nånting rätt för en gång skull. Har ju haft 65 watts laddning innan och det är skillnad med 100 watt. Rapp i menyer och riktigt bra skärm, stor skillnad mot min 9 pro tycker jag. 13, 5 timmar sen full laddning och precis under 5 timmar skärm på när jag nådde 50% batteri (en hel del skärmtid i mörker) Dessutom tog det en del batteri för att migrera alla bilder mm (runt 160 gigg)
Halebop(och även andra såg jag nu) har nu mobilen för abonnemang, om någon är för det. Jag tänkte först på det, men är väldigt mycket emot att binda mig på det sättet så jag hoppar nog. Väntar på trade-in istället. Hoppas.
Behöver lite hjälp av någon. Har stött på ett problem med min OnePlus 12 och det är att när jag kollar på tex film på antingen tv4 appen, plex eller svt så blir bilden väldigt liten och använder inte hela kortsidan och det går inte att zooma in överhuvudtaget. Är det någon som vet om de finns ens lösning på detta?
Har säkert med apparna att göra och inte telefonen. Vissa tillåter inte att zooma utöver original-upplösningen på bildströmmen. Samma med min Pixel i ex SVT-appen
Blev förbannad,så luren åker tillbaka genast vid leverans i morgon.Blir till att beställa en från Kina.
Har du kontaktat OP om varför dom inte medföljde? Om dom missat eller sålt för många mot lager? Tänk bara på att e-sim inte fungerar i Kina luren
Ja,och det var den mest menlösa chatten jag haft,budsen kunde ta slut,jag hade kanske inte beställt i tid, vilket jag hade. Men ingen lösning på problematiken. Dock fick jag svar på hur jag skall skicka tillbaka dem,bara att inte ta emot försändelsen. Förutom esim. Fungerar allt?