Fick detta nyss angående Budsen som jag oxå saknar
------------------------------------------------------------------------------------
Andrei.R 2024-02-19 11:18
Kära Roger,
Tack för ditt svar. Mitt namn är Andrei, och jag kommer att hjälpa dig från och med nu.
När det gäller denna fråga, baserat på den beställning som du har gjort, ingår inte de Buds som du nämner i beställningen.
Om du har några ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att svara på det här e-postmeddelandet. Jag är alltid glad att kunna ge dig bästa möjliga service.
Tack för din förståelse och ditt tålamod.
Önskar dig en underbar dag!
Bästa hälsningar,
Andrei
OnePlus kundsupport
#NeverSettle
--------------------------------------------------------------------------------------
Skickade bla denna dump som svar och att jag annars skickar tillbaka mina beställda grejer och att dom inte är betalda ännu för jag gick via Klarna.
Hur har det gått för er?
Har dom satt detta i system.
Visa bifogad bild 172051
Click to expand...