Burr, lite skral info vid förbeställning i december och sen när dom öppnar butiken med nya modellerna så har dom så pass "bra" erbjudande på 16/512gb att ha förhandsbetalt i december va förlorande kortet. Skiljde 9kr mellan förhandsbeställning som är "låst" i sin form eller så tog man utan (förhandsbeställning) 16/512, plus gåva och första timmen hade dom bundle med skal+vooc magnetic laddaren för 8.98kr! Värde 1208kr..
Satt och jämförde fram och tillbaka och fatta inte hur det kommer sig att det var bättre pris utan förhandsbeställningen, jag blir också utan mina 500kr i deposition samt 3 veckor långsammare leveranstid men det gjorde egentligen inte så mycket.
Velade lite för länge kanske, men så när jag bestämde mig så gick jag vidare i kundkorgen.. Poff så tömdes den.. Som att dom tömde allas kundkorgar.
Happ, lägg ihop allt igen så ser jag att dom justerat priserna, bundle finns inte längre och så blev det plötsligt inte alls lika fördelaktigt pris. Blev tillslut att beställa min förhandsbeställning ändå...
Surt, får väl se om leveranstiden håller till nästa vecka iaf :-)
Edit ja nu har dom dessutom skjutit fram leveransen 2 veckor.. Efter 30min beställning är gjord. Snyggt...
Click to expand...