Sure! Batteritiden? Jag laddade klockan fullt i måndags eftermiddag, och sedan dess har jag haft den i gång dygnet runt, med lite promenad osv. plus sömnspårning två nätter. I skrivande stund har jag 64%kvar, och då går den i viloläge på natten (stänger av alla smarta funktioner).
Vibrationsmotorn är rätt klen, men jag tycker själv den känns mer än tillräckligt för det jag behöver den för. Larm på morgonen tror jag inte är ett problem, har krånglat lite med volym osv. för det men borde inte vara ett problem. Nytt test imorgon bitti för att se om den väcker mig
Sömnspårningen funkar bra, och den snappade t.o.m. upp min power nap när jag nattade sonen igår. Det har min Samsung aldrig gjort tidigare.
Pulsmätning verkar bra, inget jag använder direkt men den ger ungefär samma värden som Samsung gjorde, och absolut inget orimligt.
Aktiviteter som promenader osv. har jag inte hunnit testa än, mer än att den räknar steg åt mig (vilket den gör med bravur).
Klockan är kvick med bra respons så jag har inget att klaga på alls än så länge.
Fler frågor än ovan? Bara hojta till!
Click to expand...