Kan inte förstå allt hat 3 får.
Jag hade
Tele2 väldigt många år, alltid 45-60 min väntetid till kundservice, fick lusläsa alla räkningar då de dragit för mycket pengar(fick efter en del om och men återbetalt 800 kr) , överbelastat 3G nät, avbrutna samtal och när jag sagt upp skiten så FORTSATTE de komma räkningar på e-faktura.
Ringde till deras kundjänst och fick prata med någon otrevlig person som ifrågasatte varför jag sagt upp abonnemanget, han ville inte disskutera att de skickar räkningar till mig fast mitt avtal var uppsagt.
Tillslut erkände han att de va ett "misstag" eller "tekniskt fel" och akumulera fakturan.
Flera på jobbet tipsade om 3 och jag vågade chansa, har sedan dess aldrig vart så nöjd. Allt som va så dåligt med
Tele2 var/är så jäkla bra med 3.
Går snabbt att komma fram till kundservicen som är trevliga och fixar problemen, där jag rör mig alltid bra täckning och hastighet. Kan fortsätta rabbla upp allt som är bra med 3 men vill inte låta som någon fanboy så skippar det.
Summa sumarum för min del iaf, missnöjd Tele2 kund och toknöjd 3 kund!
Click to expand...