Kanske, men jag har ingen godkänd lur för inbyte (mobiler köpa från t.ex. Tyskland verkar inte godkännas). Med operatörsrabatt och med koden så blir priset på S24 Ultra 512GB, 12490 kr. Dessutom får jag en Galaxy6 Watch Classic (verkar som att jag inte kan välja färg eller storlek dock).
Borde inte minsta totalkostnaden vara 860 x 12 = 10,322? För det finns väl ingen bindningstid för abonnemanget? Blev riktigt sugen trots att jag har en bra månadskostnad hos Fello...Men runt 10k för obegränsad surf + en ny S24 Ultra är inte fy skam! Riktigt bra inbytesvärde på min Xperia 1V
Nu accepterade Tre min Realme GT Master som köptes från Amazon.de. Så jag la en beställning hos Tre. Med alla rabatter (24*100+100+80) så blir mobilen rekordbillig. Abonnemanget behövde jag ändå.
Står att rabatten på mobilen dras av när inbytesmobilen har kommit in. Kan det vara att totalkostnaden baseras på att ingen inbytesmobil lämnas in?
Fick ni info om Tab8 i ett separat mejl? Jag har nu fått orderbekräftelse och allt från Tre men inte det mejlet.
Här är länken för att claima surfplatta, det går dock inte förrän man fått telefonen (behöver IMEI): Spoiler: Tab A8 claim Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! (lägger i spoiler så bara inloggade medlemmar kan se). Man måste ha köpt luren före 30/1. Det är Tab A8 4G-varianten, vilket är trevligt, men det är lite oklart vad den har för minneskonfiguration, men jag tippar på 3/64GB. Den lär väl funka för YouTube och dylikt, men surf lär nog bara fungera lite hjälpligt med blott 3GB RAM. Jo, det är Foxway. Min bror beställde Tre-dealen med 1700 kr extra inbytesrabatt på hans Mi 11T Pro (den blev värderad till 1500 kr tror jag, sedan skall inbytesrabatten adderas), och han fick idag en en postnordavisering från Hi3G/Foxway, så det är väl antagligen returpaketet då.
Grymt! Då var det verkligen värt att köpa från 3! Lite osäker på om jag ska behålla den eller inte, lär ju inte få mer än en 1000-lapp vid försäljning.
Räknar du bort abonnemangsavgiften och bara tittar på telefonkostnaden per månad efter alla rabatter, så kommer du under 9000 vid köp via Tre och S24 Ultra 512.
649 kr per månad: Ab 399 Telefon 250 250 x 36 = 9000 kr Och så snackade jag bort 516 kr på min nästa faktura.
Du måste ha kvar abonnemanget för att få den rabatten, sägs abonnemanget upp direkt så försvinner rabatten. Tycker isåfall att jag endå fått en grym deal via tele2s exklusiva paket, får en Samsung q70c 55tum, 12000kr i ordpris, 9000kr överallt plus obegränsad surf för 889kr/24mån
Ang comviq, jag ser ingenstans att det finns köp 80 få 160, kanske sett fel att det är köp 40 få 80gb? Sen hittade jag inte heller någon specifik kampanjsida mer än att dubbel lagring ingår. Men jag fick sms med erbjudande då jag signade upp för mystery boxen tidigare & då kommer man till en sida där man får s8 surfplattan på köpet. Jag lägger in en dold länk till den här Sen är det kanske i detta fallet en fördel att delbetala mobilen på 36 månader då det är så länge man betalar som den dubbla surfen ingår. Det blir väldigt hög rabatt på mobilen om man kollar på hemsidan 9945kr, men har inte räknat hur det blir uppdelat. För övrigt är jag nog för första gången efter en tid helt otroligt nöjd med s23 ultra så behåller nog den ett tag till men man blir ju alltid sugen, särskilt vid lanseringen då det ofta finns många bra deals EDIT; summan 9945 verkar inte alls stämma, i nästa steg får jag upp att man sparar 6746 på mobilen, den kostar då under 36 månader inkl avi avgift på 29kr/månad 354kr/månaden) totalt 12744kr. Detta innebär att de har räknat med surfplattan i summan på det man sparar på mobilen, 6746+surfplattans värde 3199 = 9945.
Givetvis, räknar på ett ab som jag räknar med att behålla. Vi är fem i familjen och kostar endast 399 + 4x129 per månad för fri surf.
Jag fattar inte alls hur det kan bli 280 x 24? Det låter ju helt sinnessjukt bra, för bra för att vara sant typ. Vad missar jag?
Som jag förstår det så verkar det väldigt dyrt. Du betalar ju nästan 8000 med din Xperia (649 x 12) plus 5500 i förhöjd avgift (461 x 12) Det får jag till 13500 kr. Jämför det med 649 x 36 (varav 399 x 36 är ab som jag ändå behöver) så är det 9000 för mobilen.