Har du märkt av någon förbättring av kameran efter uppdateringen? Tycker att X8 Ultra tar väldigt fina och naturliga bilder av det jag sett på YT. Kanske lite problem med under och överexponering ibland men det kanske blev bättre med denna uppdatering?
Lite blandade bilder X8 Ultra, har börjat använda Master Auto läget mer och mer, gillar verkligen Hasselblads algoritm tillsammans med den lilla sensorn som hanterar färger och vitbalans. Otroligt nöjd med kameran och telefonen överlag! Enda negativa hittills är att batteritiden inte är superb med 2x sim-kort aktiva, men det verkar som det blir betydligt sämre batteritid oavsett vilken telefon man har med 2x sim 365mm zoom på bilden med katt 3x och 6x makro på mina gamla slitna sköna mjukisar
Makro är kul att fota Tänkte på bilden med dina byxor och 6x förstoring, är det digitala zoom från 3xlinsen? Har för mig att jag såg på YT att minsta fokusavstånd för 6x ca 1m?
Haha nej, han fick sätta livet till strax därefter.. Blir en storstädning att se fram emot i helgen, troligtvis kommit in via källaren Förra året hade vi ett gäng Riddarskinnbaggar som kom in från källaren också.. efter dränering som gjordes i våras förra året så kom nu denna. Väntar olidligt vad som väntas komma nästa år
Okej. Var tvungen att google efter jag ställt frågan och såg då på gsmarnena att de uppger 95cm närhetsgräns för 6x och 10cm för 3x
Ja, en av de viktigaste faktorerna för att behålla en enhet en längre period. Känns som att det kommer uppdatering nästan varannan vecka.
Sorry blivit rejält däckad av Covid men måste säga att jag verkligen gillar den på alla plan. Hur bra skärm som helst, riktigt härlig att hålla i, snabb som bara den, underbara kameror. Däremot är batteritiden tveksam. Mobilen blir väldigt varmt väldigt fort (behöver inte pressas speciellt hårt). Men mer utförlig recension hoppas jag kunna publicera inom kort.
Lugnt! Du får krya på dig!! Kommer du testa vivon också? Tråkigt att den blir varm men känns igen från andra med samma chip