PS appen funkar ej bra... Kanske kompatibilitets problem.. Appen stängs ner efter man öppnat och verkar ostabilt. Men kanske räcker med att installera om appen men orkar inte riskera att man blir utloggad osv... Väntar hellre på nästa app version... Annars flyter allt på bättre helt klart. EDIT: Det verkar som av allt att döma att RSC med Google messages funkar nu... Står connected iallafall.. Återstår att se om det också fungerar felfritt.
Googles messages funkade inte bra trots att RSC funkar... Man måste tex trycka på en ruta varje gång man skickar sms... Den programmerbara snabbknappen verkar inte funka bra... Har just nu ställt in att aktivera ficklampan. Det funkar bara om skärmen är tänd eller delvis tänd. Dvs om den är väckt med fingeravtryck läsaren så funkar den. Men är den helt svart måste du sätta på skärmen sedan trycka på knappen. Hoppas dom löser detta med nästa uppdatering.
Konstigt, jag fick uppdateringen till min igår INTE BETA Min ficklampa funkar i standby mode med snabbknappen