Då ser vi fram emot när du testar den där battery saving funktionen Ahoj Skickat från min HTC One via Tapatalk
Batterisparfunktion har jag i ärlighetens namn aldrig haft aktiverad på någon mobil! Så kanske dags att prova för första gången..
Det är intressanta är att Addel deras Product Manager inte verkar använda deras inbyggda batterisparfunktion, utan använder sig av greenify, i Find 5. http://www.oppoforums.com/threads/whats-your-secret-on-battery-saving.11786/
Verkar som att de kommer att börja skicka pre-orders nu, enligt kommentarer från oppostyle på deras facebook.
Inga problem verkar det som. priset dessutom är ju underbart. 64gb versionen under 3000:-. Tack så mycket
Tur man valde oppo Fast charge Removable battery Microsd slot Är grymt mycket mer värt tycker jag Skickat från min HTC One via Tapatalk
Oppon är snyggare, det enda som lockar med 1+1 är priset och möjligtvis fördelen med att inte ha lika batteri krävande skärm, dvs om man jämför med Find 7 och inte 7a. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk