Nu på GSM Arena: "Oppo Find 7 is official with QHD display and Snapdragon 801 SoC" http://www.gsmarena.com/oppo_find_7_is_official_the_first_with_a_qhd_display-news-8072.php
Mycket intressant lur. Den är dock 16mm högre och 5mm bredare än min S4a. Men det blir nog denna eller nya nexus som nästa telefon. Hur är Color rom som OS? Mvh Qudos Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Aluminium ram och så har jag sett snack om kolfiber för baksidan http://store.oppo.com/goods/302 använd Google translate för att översätta sidan. Skickat från min X909 via Tapatalk
Ja det också. 43g tyngre än S4. Och varför bygger CR på 4.3? 4.4 har ju faktiskt funnits ett tag nu. Mvh Qudos Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/swbuXXkDzc8?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Oppo ligger lite efter i mjukvaran, tycker inte det spelar så stor roll för personligen anser jag att hoppet däremellan inte gett så mycket
<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/fOfBnFPdbYk?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Hållet med om att det inte så viktigt att köra senaste. Men det är ju lätt att dras åt det hållet när man är teknikintresserad :-) är det svårt att byta på dessa? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Känns som ett givet köp mot HTC iaf. Ni som har Oppo 5,hur är samtalsvolymen och dess kvalitet? Har en HTC One X idag volymen i samtal är bedrövlig... Har något sämre hörsel också men ändå... Finns det några begränsningar med Colour OS i appväg osv? Så man inte stöter på patrul med gps programmet osv. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Gillade det mesta till den, hade hoppats att den skulle vara aningen mindre i storleken då den har en mindre skärm än Note 3. Men blev klart nöjd med vad jag såg, sådan kommer med största säkerhet införskaffas i maj/juni när den släpps.
Blev rejält sugen på den med kolfiberbaksida, men är det först i juni den kommer att släppas? Vet bara inte om jag vill ha så stor telefon, har en N4 nu.
Testa att hålla i en Note 3, ungefär samma mått. Vad jag läst på GSM och Swedroid så kommer Find 7 QHD släppas i maj/juni.