Tror det blir svårt att få ut en ny om man inte fått tag på en väldigt noggrann
säljare som tycker som björn. Kan se scenariot framför mig på t.ex. netonnet.
-Hej, jag vill byta min telefon för styrknappen sitter snett
-Okej, får jag se?
-Visst.
-Humm, den ser ut att sitta korrekt.
-Jo, men om du kollar i mörker så läcker det ut ljus.
(säljaren försöker mörka med handen)
-humm,, njea...lite kanske..
(säljaren går och hämtar en annan desire)
-Humm, samma sak på denna. Då skall det vara så.
Sedan kan man ju fundera hur det skulle gå till mot t.ex.
Telenor, skickar in
mobilen och få den tittad på? Eller kanske man tar sådant på telenorbutik / ÅF?
Sedan skulle jag nog vänta lite tills lagerstatusen ökat, just nu kan det ju ta 3-4
veckor att få en desire. Sedan går säkert Murphys lag in och gör så att den nya
mobilen med centrerad knapp istället har massa andra konstigheter för sig.
Nej, det får nog vara. Plus jag tycker min knapp är rätt så bra centrerad, den är någon
kvarts millimeter åt höger, såg ut på bilden som den knappen var mer åt höger.
Kanske något att tjöta om efter 3-4 månader, för garantin skall ju fungera även då
och är det ett tillverkningsfel måste de åtgärda det även efter 11,9 månader.
(är väl 12 månades garanti på mobiler?)
Click to expand...