HEJ OCH HÅ FÖR KATSHING!!
"Vår returavdelning har testat din telefon under några dagar & har inte kunnat få fram de fel som du påpekar. Det vi kan göra i detta läge är att skicka telefonen till en verkstad så får de koll på den. Hittar de felen så kommer den bytas ut alternativt att den returneras till er.
Återkom med hur ni vill göra."
Uppenbarligen har min mobil magiskt lagats från dess att jag skickade den till dom!? Jag tror den stängde av sig ett tiotal gånger under första helgen jag använde den - även efter factory reset... Har någon annan vart med om att problemen helt plötsligt har försvunnit?
Någon här som har råd om hur jag ska gå vidare? Bara ta tillbaks den och hoppas den fungerar?
Edit: Jag tar såklart tillbaks den direkt om den verkligen fungerar nu helt plötsligt. Men vad händer om det visar sig att den ändå stänger av sig sporadiskt? Då har jag ju förbrukat DOA:n sen flera veckor tillbaka.
Edit2: Jag är väldigt bitter på katshing.. Visst, de hittade ju inget problem tydligen, men man har ju läst andra här som enkelt fått byta sin mobil bara genom att gå till butiken..
Last edited: 4 april 2011