Kryptiskt svar, men antar att du inte får säga så det är lugnt Tur att man inte har pengar, annars hade man köpt en P20 Pro direkt.
Det står ju lite överallt att det följer med ett tpu skal? Har du en som inte är retail kanske? Hur upplever du den annars? Jag går från en S8+ till denna, mest för att jag verkligen saknar hemknappen/fingeravtrycksläsaren på framsidan
I kartongen till P20 från Comviq låg förutom telefon och guide: pin för simsläde, adapter usb c till 3,5mm, genomskinligt skal, enkla usb c - hörlurar, laddkabel med adapter. Vet inte om det sitter ett skydd på skärmen, inte kommit så långt än men det står på ett flertal ställen att det ska följa med ett sånt. Låg inget i kartongen så isf är den redan ditmonterad. Det enda "nedslående" just nu är att man i vissa andra länder får väldigt bra BT-hörlurar eller högtalare på köpet (jag har sett att folk här beställt från UK och vet folk som köpt i Tyskland och Belgien och i alla länderna får de fina Bose-hörlurar, läste om JBL-högtalare i något annat land) medan man i Sverige inte ger något sånt extra. Visserligen en "billigare" telefon om man bortser från bindningstid och abbonemang hos Comviq, men inga andra återförsäljare har här valt att slänga med något liknande.
Teknik och kreativitet i fokus: Huawei i samarbete med Helena Christensen när telefonen P20 Pro lanseras