Jag och frugan uppgraderade båda till en P20 Pro och skaffade skal från Lastu (Lastu | Your Next Case is Here). Trä på skalen blir alltid snyggt och priset är inte så farligt. Skalet sitter bra och kanterna är räfflade så man får bra grepp. Volym och powerknappar blir lite svåra att känna av, men skalet märks knappt när man klickar. Det tredje skalet är Lastus ena lösning för wallet case. Upp till 10 kort går in bak mellan 2 skivor trä. Blir inte alls så klumpigt jag trodde det skulle bli. Men kanske inget man stoppar ner i en tajt byxficka. Det går att få in egen logga/text med. Så det går enkelt att få sig ett snyggt och personligt skal . Finns flera andra modeller och lösningar på deras sida.
Lyckades vinna en trådlös laddare av Huawei P20 har ingen trådlös laddning, men någon som vet om en sådan här lösning är legit? USB-C Universal Qi Trådlös Laddningsmottagare
Kan ni rekommendera något glasskydd för skärmen som passar bra med ett bumperskal typ Spigen Rugged Armor? Som finnas i lager i Sverige? För P20 Pro då.
Vet du om man får med väggladdaren Supercharger i lådan eller har nån annan koll på detta, vet att på vissa marknader så får man inte en sån med i paketet.
Ser väldigt bra ut! Hittade detta lite billigare - en dryg hundralapp med postens avgifter - är det samma eller en sämre kopia? For Huawei P20 Pro Lite Nova Shockproof Rubber TPU Leather Slim Back Case Cover | eBay
Säkert lika. Ser bra ut men jag gillade den inte. Väldigt vass i nederkanten. Plastig.. Kör utan skydd nu.. Haha
Söker härdat glas Jag söker efter ett skärmskydd i härdat glas som täcker HELA skärmen tillmin P20 pro. Inga oljehinnor eller prickar i glaset. Ge mig tips på glas och inköpsställe. vh Per
Köpte nedanstående skal från Wish på vinst och förlust och ångrar jag inte köpte fler. Bilderna visar inte riktigt rätt, det har separata hål för kamera, sensor, blixt samt en bra upphöjning runt kameralinsen. Går öven upp några milimeter på framsidan så man kan lägga telefonen med skärmen nedåt utan att riskera repor. Classic Solid Color Frosted Case Ultra Thin Matte Hard Plastic PC 360 Degree Shock Proof Protection Back Cover Shell For Huawei Y6(2017) Y6(2018) Y6 Prime(2018) Y7 Y7(2018) Y7 Prime(2018) Y9(2018)/ P smart,P20,P20 Lite,P20 Pro,P10 Lite,P9 Lite,P9 Lite 2017/ Honor View10 Honor9 Lite Honor8 Honor7 | Wish
Tjena! Min laddningskabel har nog börjat sjunga på sista versen ... man ser kabeln inuti. Någon som vet vart man kan köpa en billig sladd ? Gärna fast så att fast chargen funkar. Behöver alltså endast sladden inte själva laddaren då den är hel Hittade denna: Flätad USB 3.1 Type-C Data / Laddningskabel - 5A/40W - 2m - Svart Kan det vara något?
När det komme rtill glas som täcker hela ytan slår jag ett slag för Holdit glasen som säljs snuskigt billigt på Ullared...sedan när det kommer till skal och glas(rätt dyra men bra) så kolla på Mobilskal, plånboksfodral, mobilskydd & mobilfodral - Billigamobilskydd.se snabba leveranser och bra utbud.