Glas har jag köpt på eBay Europa, fortfarande billiga och med bra kvalité. Man får dessutom hem dom på max 1 vecka utan post avgift
jag har köpt ett hårt genomskinligt från phonelife.se. Väntar bara på min mobil som är försenad leverans på Detta: Köp Imak Air Case Huawei P20 Pro Crystal Clear online
Grymt ! men varför bara till P20 och inte till pro ? Har man kostat på sig pro är det väl troligare att man inte heller backar för ett skydd för en femhundring? Känns inte direkt som att P20 pro sålt dåligt heller. Hoppas verkligen det bara är en tidsfråga
Jahapp. Då spräckte jag mitt skärmskydd. Tur att jag hade ett på! Söker nu ett billigt och helt okej skärmskydd i glas, några tips? Använde ett heltäckande med svarta kanter tidigare, var sådär.
Jag har köpt liknande detta 2 Pack, Huawei P20 Pro Screen Protectors Best Tempered Glass Thin Protection 5054937315879 | eBay Täcker inte fullt ut men duger anser jag
Någon som vet var man kan köpa plast eller glas,(alltså inget skal) skydd till baksidan till p20 pro?
Efter ett tidigare tips här på Swedroid beställde jag ett enkelt transparent självhäftande plastskydd härifrån: XtremeSkins | Huawei P20 Pro, Samsung Galaxy S9, S9 Plus, iPhone X Lite pilligt men lyckades rätt bra andra försöket (fick två i paketet). Det finns många alternativ på design och utförande för en rimlig peng, och leveransen var inget att klaga på.
Körde på ett Spigen slim armor, helt klart nöjd. Men om det är värt det smådyra priset är däremot oklart.
Köpte detta Köp Imak Air Case Huawei P20 Pro Crystal Clear online Och är oerhört nöjd, känns som ett stabilare skydd än det som följde med eftersom telefonen får vara med om en del på jobbet så vill jag försöka att den håller så länge som det går! Känns knappt som det är något som sitter på telefonen!
Jag köpte också det där, men stod tyvärr inte ut med hur fort det blev kladdigt, mycket värre än det medföljande skalet. Vad tyckte du om den saken?
Måste vara mina fingrar det är fel på isf . Tyckte det såg ut som om jag slickat på det efter bara några sekunder