Såg denna nu! Står att dom skall få in idag. https://www.mobilefun.co.uk/whitestone-dome-glass-huawei-p20-pro-full-cover-screen-protector-68631
Funderar på att köpa detta skärmskydd, någon som har det? Täcker det hela skärmen? 3-PACK HuTechs Carbon-Skärmskydd (Nyhet!) för Huawei P20 Pro nu 129 kr (ord. pris 339 kr )
Jag gissar att det där skyddet bara fäster I kanterna. Dom skydden har en förmåga att lossna lätt och inget jag skulle använda (igen).
Jag sökte på tempered glass på eBay europa och beställde några olika där. Det första jag monterade blev inte bra men det jag har nu funkar. Det är inte edge to edge men det duger. Ska man ha edge to edge verkar det som att man får ett som bara fäster I kanterna då displayen inte är helt plan
Någon som har testat Richmond & Finch till p20 pro? Sitter jäkligt bra, kompatibelt med skärmskydd. Men den blir lite större. Richmond & Finch Huawei P20 Pro fodral (svart) - Skal och Fodral
Någon som har testat Huaweis egna hållare för bilen? Official Huawei P20 Pro Car Mount & Magnetic Car Case - Black
Vad tror ni om detta Krusell Sunne Baksidesskydd För Mobiltelefon Huawei P20 Pro Naturlig | Dustinhome.se Eller detta? Online Shop Showkoo wood Phone case original for Huawei P20/P20 Pro Wooden Cover with Kevlar Fiber For Huawei P20 Pro P20 Wooden Back Cover | Aliexpress Mobile
Beställde det svarta här häromdagen (finns billigare på andra platser, men länkar till deras egen sida - som jag också beställde från). Svenskt märke. Fick idag i brevlådan. Känns helt okej. Inte lika lätt att greppa som silikonskalet som följde med. Bygger lite mer också, så den blir lite tjockare. Utskärningen runt kameran är inte 100 % symmetrisk, men det funkar (man kan ana det på fotot). Sticker inte ut framför skärmen på framsidan, så den skyddar inte glaset om man lägger den uppochner. Men kvalitén är fin. Den har nån sorts mikrofibermaterial på insidan, för att skydda baksidans glas, antar jag. Och baksidan är tjockare än kameralinserna, så de skyddas iaf när den ligger ner. Slänger in ett omdöme på prisjakt också, för ingen har skrivit om den innan där.
Krusells grejor är faktiskt helt ok, jag kör med Krusell Sunne 4 Card Huawei P20 Folio Plånboksfodral - Svart på min.
Beställde det här skärmskyddet. https://www.amazon.co.uk/dp/B07GGR8N93/?tag=swedroid-21 Vad kan kan dömma av recensionerna så verkar det kanon. Men låt det visa sig när det väl sitter på telefonen! Men priset var inte så farligt 189 svenska dollar inkl frakt...
Kan du berätta när du fått det hur det sitter? Ser att många av recensionerna gäller skyddet för en annan telefon, och någon jag såg verkar tom gälla en helt annan typ av skydd, så man vet inte hur relevanta de är för just det här. Vill särskilt veta om det är lim över hela skärmytan eller bara under kanterna, och om det blir någon mjölkig rand runt kanten där skyddet inte fäster mot skärmen
När man söker på ONSON Huawei P20 Pro På Amazon så kommer det upp ett likadant från samma butik fast det går bara och beställa till uk och finns även där en massa recensioner. Gällande limmet så verkar det sitta bra och över hela skärmen. Hittade skärmskyddet via XDA. Fanns även en bild på hur det satt. Gjorde en liten research i natt och hittade endel andra skydd som var testade av en engelsk site som kallar sig: gadgetedges Best Huawei P20 Pro Screen Protectors
Har fått skärmskyddet nu och överlag så sitter det bra. Limmet sitter över hela skyddsglaset och täcker skärmen . Beställde även en usb-c till hdmi adapter och rekommenderar starkt att alla skaffar sig en sån! Går att köra i vanligt läge så du ser telefonens original start skärm och sen läget som jag gillar bäst, desktop mode. Tvn blir som en chromebook. Man använder telefonen som pekplatta/tangentbord. Funkar kanoners Rekommenderar CHOETECH usb-c to hdmi adapter 4K. Finns att beställa på Amazon
Någon som har erfarenhet av 4smarts Second Glass skärmskydd? Huawei P20 Pro 4smarts Second Glass Skärmskydd - Klar