De skärmskydd som rekommenderats här var slut, så jag beställde precis dessa två, återkommer om passform och känsla. 2-Pack HD Härdat Glas Huawei P20 Pro Skärmskydd Extra Stark nu 99 kr (ord. pris 299 kr ) 2-Pack Härdat Glas Till Huawei P20 PRO nu 69 kr (ord. pris 249 kr )
japp du hade rätt var tvungen o söka på ditt namn o såg att du hade skrivit de på p20 EJ pro e inte de här p20 pro tillbehör
Upptäckte det nu också när jag var lite piggare. My err. Men det borde inte vara stor skillnad kan jag tycka.
Hitintills riktigt bra. Har inte tappat telefonen ordentligt än så den har inte fått testas än. Men den simmar inte ner skärmen eller laggar i touch. Så jag tycker det är rejält valuta för pengarna
Någon som något skal som är tunt och inte fastnar massa fingeravtryck eller fläckar på till p20 pro ?
Jag vistas ofta i skitiga/dammiga miljöer iförd arbetsbyxor. Brukar viga en byxficka fram åt bara mobilen. Har i regel ett Spigen skydd/skall på baksidan och ett härdat glas fram. Detta till trots hjälpte inte detta riktigt på min förra mobil o damm o skit letade sej emellan skal och baksida varvid smårepor uppstod på baksidan. Denna gången tänkte jag utöver skal o glas köra med en ficka/pouch till den. Enda problemet är ju att den är så jääääävla stor att jag inte hittar nåt vettigt o köpa. Skulle gärna ha läder i första hand eller grövre canvastyg kanske. Ingen Kina-skräp helst utan nåt man känner till. Att tillägga är att Krusells största är för liten. Glömde nämna att det är en P20 Pro Tips mottages ödmjukt! /Dave
MobileFun har sales på Whitestone-dome-glaset Whitestone Dome Glass Huawei P20 Pro Full Cover Screen Protector och för fler telefoner... Alldeles lagom tills jag får hem min P20 Pro Är det någon som vet om det passar till Huawei-skalet som kommer med?
Fick nyss hem detta: Köp Terrapin TPU Skal Huawei P20 Pro svart online Och det känns riktigt nice! Matt och skön yta, inte alls lika halt som det genomskinliga Huawei skickar med i lådan. Det går upp lite ovanför skärmen också vilket jag gillar.
Beställt från USA. 225kr + fri frakt!. * Lite klister på denna tråd kan vi väl unna oss @chraist eller annan mod.
Fick hem det billiga idag och det täcker inte hela skärmytan, så det ser väldigt konstigt ut. Ser dessutom ut att vara luft längst med kanterna. Tror inte att det är glas för det är mycket böjbart.