Beställde mitt skal från UK: For Huawei P20 Carbon Fibre Gel Case Cover Brushed Shockproof Hybrid | eBay
Vissa paket har kommit fram utan extra avgifter till Postnord; jag vet inte hur det kommer sig. Det är en chansning att handla direkt från Kina och inte att rekommendera för varor som kostar väldigt lite.
En tanke angående glas. I och med att det är knöligt att byta skön enligt de som gjort en review av detta kanske det är värt investeringen att ha extra glas på ?
Tänker mer på om man tappar den. Jag har haft glas på två telefoner nu och tappade en i backen och smällde extraglaset.
Tempered glass har räddat många skärmar i min familj så det är helt klart värt det. Sen slipper man ju repor som bonus [emoji1]
Var i kontakt med en robot på dbrand. De är tydligen osäkra på om de ska börja tillverka skins till P20 då de ej fått tillräckligt med förfrågningar om det. Kan vi inte göra en kollektiv insats och utöva lite påtryckningar angående detta? Jag skulle väldigt gärna vilja ha skins från dem till min P20.
Det är ju 75 kr om man handlar under 1500 kr. Någon som är sugen på att beställa hem lite skal och skärmskydd i grupp och dela på avgiften?
Den här tjommen verkar ha lite gott och blandat till P20, man beställer ju förslagsvis från en och samma säljare för att slippa flera avgifter. four201605231 | eBay Skicka ett PM med vad ni skall ha så kan jag ombesörja beställning. Skall vi säga fram till på torsdag 20:00?
Hittar inget för P20. Kan sortera på Huawei, men finns ingen kategori för P20. I övrigt finns det typ 183 sidor med produkter.
Någon som vet om det finns en plånboksfodral till vanliga P20 där man fäster telefonen med magnet? Alltså så att själva skalet alltid sitter på baksidan och man enkelt kan ta i och ur den ur fodralet? Min sambo har ett sådant till hennes nuvarande telefon (Galaxy S7) och hon vill ha ett liknade till P20 om det finns. Edit: Den här typen Plånboksfodral för Samsung Galaxy S8, Holdit - HOLDIT | Clas ...
Jag mailade HoldIt (som gjort skalet till s8) och de säger att ett sådant fodral kommer i mitten av maj. Lyckades inte hitta ett liknande skal på annat håll.