Någon som vet var man kan få tag på en adapter för laddning OCH 3.5mm-jack? De enda jag hittar är Kina-grejor, inget i Europa.
Huawei Type C till 3.5mm adapter, Vit - Köp här | Snabb leverans | Teknikdelar.se Huawei HW-059200EHQ USB snabb reseladdare - vit - förpackning: bulk
Jag var visst lite otydlig. Jag vill alltså åt något som denna: https://i.ebayimg.com/images/g/2J0AAOSwOAda244X/s-l1600.jpg Där jag både kan ladda och använda hörlursuttaget som vanligt.
Sjukt sugen på denna luren nu. Går ju att få för runt 6500kr på tele2. Sitter med en Honor 8 idag och kommer få en S8 eller S9 på jobbet i höst. Men denna är så jäkla mycket mer intressant Köpdjävulen alltså. Stoppa mig!!
Ingen som hittat ett skärmskydd av härdat glas som faktiskt sitter bra? Har inte köpt något än för det verkar ju vara jäkla svårt att hitta något som folk är nöjda med.
Ja både ett Plyo och ett Plasma. Finns nog inte många bättre skal till Pro om man kan stå ut med att det blir lite bulk
skärmskyddet som kommer på telefonen ur lådan har börjat bli repigt så nu måste det bli nytt. vilket skydd rekommenderas?
Bulk = stor o otymplig eller? Sen också skyddar den skärmen ? Tycker den var intressant, hur länge har du haft den? Bytt färg? Samt har dem fixat så den inte vinglar när den ligger på bordet? Vill gärna ha ett sånt skal haha. Tycker det är onödigt att de har så stor kamerabump istället för att ha tjockare telefon :€
Efter att ha använt Smart cover på P10 plus finns det inget alternativ, så jag beställde sådant igen. Tyvärr finns det inte i filtmaterial till P20, annars var det en fullträff på ytterligare ett sätt.