Hej alla! Tar gärna emot tips på slimmade "cleana" skal som sitter bra och funkar tillsammans med whitestone dome skärmskydd? Får gärna ge bra fäste typ Huaweis org siliconskydd men som inte samlar överdrivet mycket smuts/skräp i ytan vilket jag läst kommentarer om att nämnda skydd gör? Färg transparent eller svart, estetik prioriterat över stötdämpning. Har tidigare kört mycket flip covers till mina lurar men tänkte jag skulle försöka slippa fipplandet med det nu (men visst, om ni har tips om flip covers som funkar och känns riktigt bra så tar jag gärna de tipsen med) Telefonen i fråga är en P20 pro.
Köpte detta nu när det är nästa 200 kr billigare... Whitestone Dome Glass Huawei P20 Pro Full Cover Screen Protector
Jag söker ett heltäckande skyddsglas till min P20 pro. använder detta flip cover från DG Ming. Tycker det är viktigt att glaset går ända ut. Har ni tips på modell och butik?
Intressant Mats. Det är för P20pro? kan du ta en bild så jag får se hur de sitter i hörnen samt runt fingeravtrycksläsaren?
Miss av mig. Jag har en p20 standard. Terrapin Skärmskydd till Huawei P20 Pro Härdat Glas Full Size - SkalHuset.se Jag har ett sådant glas. Finns tydligen till båda modellerna
någon som vet vart man kan köpa en usb-c splitter så man kan ladda telefonen samtidigt som man pratar i headset?
Hej alla [emoji5] Tips på ett plånboksfodral till P20 PRO med magnet, som inte stör ut komponenterna i enheten, tack [emoji120]
Vet inte var du bor, men om du har vägarna förbi ullared har dem en. Svägerskan använder den dagligen o hon har ej klagat. Minns bara inte vad det hette. :/
Liiite långt, men återkom gärna.med namnet, kan finnas på nätet eller så kanske jag har någon som åker förbi... Tack [emoji120][emoji318]